مزایای استخدام پرستار کودک و ویژگی های یک پرستار خوب

ویژگی های یک پرستار خوب:

امروزه چون والدین شاغل هستند و برای نگهداری از فرزندشان وقت کافی ندارند پیشنهاد می شود که از مراکز و موسسات معتبر یک پرستار استخدام کنند. اما این کار همراه با رعایت نکاتی خواهد بود که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

پرستاری را که استخدام می کنید باید فردی مهربان و دلسوز باشد تا فرزند شما را دوست داشته باشد و با با مهربانی برخورد کند، چند روز اول را درخانه در کنار کودک خود بمانید تا شاهدروال کار و برخورد پرستار باشید.

نکته(پرستار برای قبل از رسیدن به سن بلوغ کودک شماست)

برای اینکه پرستار کار خود را به درستی انجام دهد از او بخواهید تمام کارهایی را که برا کودکتان انجام می دهد را یادداشت کند و شماره تلفن های ضروری را در اختیارش قرار دهید حتی شماره یکی از همسایگان معتمد.

مزایای استخدام پرستار کودک و ویژگی های یک پرستار خوب

مزایای پرستاری از کودک:

وقتی شما یک پرستار استخدام می کنید دیگر لازم نیست از اقوام خود بخواهید از کودک شما مراقبت کند.

وجود پرستار به شما کمک می کند تا در رفت آمد فرزندتان از مهد کودک به منزل نگران نباشید، و فرزند شما طبق بر نامه ای که شما دارید در خانه بماند و طبق برنامه شما غذا بخورد و بخوابد.

وقتی پرستار را استخدام می کنید در مورد اینکه چطور به امور برنامه فرزندتان می پردازد صحبت کنید ، این کار باعث میشود پرستار کاملا توجیه شده و طبق برنامه شما عمل کند.

در قرارداد تام جزئیاتی که برایتان مهم است را لحاظ کنید تا مشکلی پیش نیاید. مدت زمان نگهداری از کودک را لحاظ کنید و در نظر داشته باشید در روزهایی که پرستار کودک نیست جایگزین داشته باشد یا خیر.

پرستار کودک باید خیلی قابل اعتماد باشد و با مهربانی و دلسوزی بتواند به تمام امور فرزند شما رسیدگی کند.

اگر پرستار برای کودک نوپای شما اطلاعات و تجربه ای ندارد حتما برای او با جزئیات مشخص کنید و مراقبتهای اولیه و رفتاری که باید با فرزند شما شود و نظم داشتن برای خواب و خوراک و تفریح فرزندتان را کامل برای او توضیح دهید.

کسی که بعنوان پرستار در خانه شما استخدام شده است باید از نظر رفتاری و اخلاقی یک الگوی منلسب برای کودک شما باشد، کودکان با دیدن رفتارهای بزرگترهای اطرافشان دیکته می کنند و آن رفتار ناخودآگاه در شخصیت آنها جای می گیرد، پس حتما در مورد این رفتارها به پرستار کامل توضیح دهید.

نظافت منزل و تمیز نگه داشتن برای کودک و نظافت کودک باید به درستی و به دقت انجام دهد و استحمام و تعویض لباس کودک هنگام خواب را سر موقع رعایت کند و انجام دهد.

میان وعده هایی راغ برالی کودک در نظر بگیرد و هر روز تقریبا سه میان وعده که میوه آجیل و سبزیجات باشند را در نظر داشته باشد.

تغذیه کودک بسیار مهم است زیرا در سن رشد است و حتما باید خوراکش سالم باشد و در هنگام غذا دادن لقمه ها کوچک باشد.

زمان استراحت کودک معین باشد و شرایط استراحت و خواب کودک را برایش فراهم کند.

خط مشی برای پرستار تعیین کنید تا رفتار مسالمت آمیز و مهربان و با حوصله رفتار کند.

با پرستار صحبت کنید و بگویید چه رفتاری با فرزندتان دارید و میخواهید همانطور با او رفتار کند.

برای تماشای تلویزیون یک راهکار و زمان مناسب در نظر بگیرید و از همان روز اول به پرستار بگویید تا برای فرزندتان محدودیت هایی ایجاد کند زیرا محدودیت از همان روز اول تاثیر خواهد داشت.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید